«Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους.» Ελιονορ Ρούσβελτ

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

"Ήταν ώρα για μένα να προχωρήσω και να μάθω να αγαπώ αληθινά και βαθιά. Για να δώσω τον εαυτό μου σε εκείνους που νοιάζονται για μένα."

Όλοι στο συγκρότημα διαμερισμάτων ήξεραν ποιος ήταν ο «Άσχημος» . Ο Άσχημος ήταν ένας μικρός γάτος που περιφέρονταν στη γειτονιά και αγαπούσε τρία πράγματα σε αυτόν το κόσμο: να παλεύει με τους άλλους γάτους, να τρώει σκουπίδια αλλά και τα χάδια, όταν τα έβρισκε.
Ο συνδυασμός αυτών των πραγμάτων σε συνδυασμό με την ζωή που πέρασε στους δρόμους, είχαν την επίδρασή τους στον Άσχημο. Για παράδειγμα ο μικρός γάτος είχε μόνο ένα μάτι και εκεί όπου θα έπρεπε να υπάρχει το άλλο, βρίσκονταν στη θέση του μια τρύπα. Δεν είχε όμως μόνο αυτό το πρόβλημα. Του έλειπε και το αυτί από την ίδια πλευρά που δεν είχε μάτι, ενώ το αριστερό του πόδι πρέπει να είχε σπάσει άσχημα στο παρελθόν και να επουλώθηκε με αφύσικο τρόπο γιατί στο περπάτημα του, δεν θύμιζε με τίποτα μια γάτα.
Ο Άσχημος θα ήταν ένας όμορφος άσπρος γάτος, αν δεν υπήρχαν οι πληγές που κάλυπταν το τρίχωμα του, στο κεφάλι του, στο λαιμό του, ακόμη και στους ώμους του. Κάθε φορά που κάποιος έβλεπε τον Άσχημο είχε πάντα την ίδια αντίδραση: «Πω πω, πόσο άσχημη είναι αυτή η γάτα!!!»
Όλα τα παιδιά είχαν προειδοποιηθεί να μην τον αγγίζουν και οι ενήλικες του πέταγαν πέτρες, τον κλωτσούσαν και τον έδιωχναν όταν προσπαθούσε να πλησιάσει στις πόρτες τους.
Διαβάστε την σύνεχεια…
Ο Άσχημος είχε πάντα την ίδια αντίδραση στις επιθέσεις των ανθρώπων. Αν του πέταγες νερό με το λάστιχο, στέκονταν πάντα ακίνητος μέχρι να βαρεθείς και να σταματήσεις. Αν του πέταγες πέτρες, αντί να τρέξει, σε πλησίαζε περισσότερο και έτριβε το ψηλόλιγνο σώμα του στα πόδια σου, σαν να σε συγχωρούσε για τη πράξη σου.
Κάθε φορά που ο Άσχημος έβλεπε μικρά παιδιά, έτρεχε γρήγορα προς το μέρος τους για να ακουμπήσει με το κεφάλι του τα χέρια τους, ικετεύοντας για την αγάπη τους. Αν αυτά δεν τον έδιωχναν αμέσως, έπαιρνε θάρρος και άρχιζε να γλύφει με μανία τα παπούτσια, τα παντελόνια ότι μπορούσε να βρει, σαν τους έλεγε «Ευχαριστώ που με αποδέχεστε όπως είμαι»
Μια μέρα ο «Άσχημος» θέλησε να μοιραστεί την αγάπη του με το όμορφο χάσκι ενός γείτονα. Το χάσκι όμως δεν ήταν τόσο ευγενικό και φιλικό με τον Άσχημο.
Όλοι η γειτονιά άκουσε τις κραυγές του δύστυχου γάτου την ώρα που το χάσκι τον δάγκωνε άσχημα σε όλο του το σώμα. Κάποιοι φιλεύσπλαχνοι γείτονες μόλις κατάλαβαν τι συμβαίνει, έτρεξαν για να τον βοηθήσουν. Ήταν όμως πολύ αργά για τον Άσχημο. Όταν πλησίασαν ήταν πια φανερό ότι η θλιβερή ζωή του, είχε φτάσει στο τέλος της.
Ο Άσχημος ήταν ξαπλωμένος στη μέση μιας μεγάλης κόκκινης κηλίδας. Τα πίσω πόδια και το κάτω μέρος της πλάτης του, είχαν πάρει ένα αφύσικο σχήμα, ενώ είχε τρομερές πληγές σε όλο του το σώμα.
Κάποιος άντρας, τον λυπήθηκε, τον σήκωσε και προσπάθησε να τον μεταφέρει στο σπίτι του για να τον περιποιηθεί. «Καθώς τον μετέφερα, μπορούσα να ακούσω τον συριγμό και το λαχάνιασμα του. Μπορούσα να αισθανθώ τον αγώνα που έδινε για να κρατηθεί στη ζωή» είπε αργότερα.
Την ώρα που ο άντρας έτρεχε προς το σπίτι του κρατώντας στην αγκαλιά του το τραυματισμένο γατί, κάτι ένιωσε. Γύρισε το βλέμμα του και είδε τον ετοιμοθάνατο Άσχημο να προσπαθεί, με όση δύναμη του είχε απομείνει, να τρίψει το κεφάλι του πάνω του. Ο άντρας τον χάιδεψε και αυτός γύρισε, τον κοίταξε με το ένα του μάτι και άρχισε να κάνει αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνουν όλα τα γατιά όταν νιώθουν χαρά και ευχαρίστηση. Ακόμα και στις τελευταίες της στιγμές, μέσα σε τρομερούς πόνους, αυτή η σημαδεμένη γάτα το μόνο που ζητούσε ήταν λίγη αγάπη, ίσως και λίγη συμπόνια.
«Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ο Άσχημος είναι το πιο όμορφο, το πιο τρυφερό πλάσμα που είχα δει ποτέ μου» είπε ο άντρας αργότερα. «Δεν προσπάθησε ούτε μια φορά να με δαγκώσει, να με γρατσουνίσει ή να παλέψει για να με αποφύγει. Ο Άσχημος απλά με κοίταξε σαν να μου εμπιστευόταν απόλυτα τη ζωή του, σαν να γνώριζε ότι θα μπορούσα να του ανακουφίσω τον πόνο του».
Ο Άσχημος τελικά πέθανε πριν προλάβει ο άντρας να φτάσει στο σπίτι του.
«Κάθισα σε κάποια σκαλοπάτια με το νεκρό γατί στην αγκαλιά μου για αρκετή ώρα και προσπαθούσα να σκεφτώ πώς ένα σημαδεμένο, παραμορφωμένο μικρό αδέσποτο μπόρεσε και άλλαξε έτσι τη ζωή μου. Πως μου δίδαξε μέσα σε τόσο λίγα δευτερόλεπτα τι σημαίνει να έχεις πραγματική καθαρότητα του πνεύματος, να αγαπάς τόσο απόλυτα και τόσο αληθινά. Να δίνεις, χωρίς να ζητάς ανταλλάγματα. Ο Άσχημος μου έμαθε πολλά περισσότερα για την προσφορά και τη συμπόνια από χίλια βιβλία, διαλέξεις ή τηλεοπτικές εκπομπές. Γι “αυτό θα τον ευχαριστώ για πάντα. Ο Άσχημος ήταν σημαδεμένος εξωτερικά, αλλά εγώ ήμουν σημαδεμένος εσωτερικά. Ήταν ώρα για μένα να προχωρήσω και να μάθω να αγαπώ αληθινά και βαθιά. Για να δώσω τον εαυτό μου σε εκείνους που νοιάζονται για μένα.»
Κάποιοι άνθρωποι θέλουν να είναι πιο πλούσιοι, κάποιοι πιο επιτυχημένοι και κάποιοι άλλοι πιο όμορφοι. Ο άντρας όμως από εκείνη την μέρα, όπως είπε, θα προσπαθήσει απλά να γίνει πιο άσχημος.
πηγή newsrebel.gr
Για να δούμε ποίοι από εμάς είναι πραγματικά οι άσχημοι!!!!!!!!!

Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014

Το κορίτσι που ονειρευότανε το πέλαγος


Αυτό το κορίτσι ήξερε μόνο να χαϊδεύει..
Δεν έμαθε να σπρώχνει ποτέ τον άλλο παραπέρα, ακόμα κι όταν της έβαζε τρικλοποδιές.. Προτιμούσε να πέφτει εκείνη..
Προτιμούσε να βρέχεται, να γίνεται μούσκεμα, προκειμένου να σκεπάσει με το αδιάβροχό της αυτόν που στεκόταν δίπλα της..
Προτιμούσε να βασανίζεται, να κάθεται κατάχαμα και να ξεπαγιάζει, παρά να ζητήσει από τον άλλο να της δώσει πίσω την καρέκλα που της είχε αρπάξει..
Δεν έδειχνε ποτέ τη δύναμή της, για να μη φέρει σε δύσκολη θέση κανέναν..
Δεν τόλμησε ποτέ και για τίποτα να βάλει σε πρώτο πλάνο τον εαυτό της..
Σαν να είχε ενοχές για ό,τι στραβό υπάρχει σ' αυτό τον κόσμο..
Κι όχι βέβαια πως δεν έκανε όνειρα..
Όχι πως δεν περίμενε απ' τη ζωή να της προσφέρει δώρα.
Μόνο να...
Καθόταν εκεί στην ακρούλα και περίμενε...
Δεν έκανε καμιά κίνηση γιατί της φαινόταν προκλητική..
Κρατούσε ένα βότσαλο κι ονειρευόταν το πέλαγος...
Τίποτ' άλλο...


Αλκυόνη Παπαδάκη

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2014

Ντροπή και όνειδος! Μέθοδος "σταβλισμού" αντί κράτησης για τους μετανάστες

Ντροπή και όνειδος για την ΕΛ.ΑΣ, Μέθοδος "σταβλισμού" αντί κράτησης για τους μετανάστες στην Ειδομένη του Κιλκίς
Στην αρχή υπήρξαμε εξαιρετικά δύσπιστοι απέναντι στον επιστολογράφο, αναφορικά με το περιεχόμενο της επιστολης και των σχετικών καταγγελιών, καθώς δεν μπορούσαμε ούτε ως προϊόν μεταμοντέρνου σουρεαλισμού την ύπαρξη υπαίθριων χώρων κράτησης μεταναστών. Οι ενστάσεις μας κάμφθηκαν όταν γίναμε παραλήπτες των φωτογραφιών που παραθέτουμε στη συνέχεια και που αναμφίβολα προσβάλουν την Αστυνομία ως συγκροτημένο υπηρεσιακό μηχανισμό, τους μετανάστες καθώς προσβάλλονται βάναυσα και κατάφωρα τα δικαίωματα τους και το αστυνομικό προσωπικό όπως και τους κατοίκους που επιπρόσθετα είναι εκτεθειμένοι στον κίνδυνο της εμφάνισης μολυσματικών- μεταδοτικών ασθενειών. Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες του bloko.gr παρουσιάστηκαν δύο κρούσματα φυματίωσης στους προσωρινά κρατουμένους, όπως τους αποκαλούν  οι αστυνομικοί της Ειδόμενης.
Διαβάστε την επιστολή.
"Είμαι ένας αγανακτισμένος κάτοικος της Ειδομένης του ν. Κιλκίς Η Ειδομένη είναι ένα ακριτικό χωριό στο ν. Κιλκίς 50 μέτρα από την Ελληνοσκοπιανή μεθόριο το οποίο έχει γίνει πέρασμα για χιλιάδες μετανάστες που θέλουν να φύγουν για την Ευρώπη. Σαν να μην έφτανε αυτό, εδώ και 10 μέρες, για ανεξήγητους λόγους, έκλεισαν ένα ειδικά   διαμορφωμένο, παραχωρημένο από τον Δήμο, χώρο που βρίσκονταν πάνω στην εθνική οδό εκτός κατοικημένης περιοχής και με τις κατάλληλες υποδομές ( τουαλέτες, κλειστό χώρο, πόσιμο νερό) και πλέον μεταφέρουν όλους αυτούς τους ανθρώπους, πάνω από 100 άτομα την μέρα, στην αυλή του Τ.Σ.Φ. Αξιούπολης που βρίσκεται στην Ειδομένη, στο κέντρο του χωριού.
Στην αυλή δεν υπάρχει καμία μέριμνα και καμία υποδομή για αυτούς τους ανθρώπους. Κοιμούνται στο χώμα εκτεθειμένοι στα στοιχεία της φύσης, δεν υπάρχει πόσιμο νερό και το βασικό δεν υπάρχει τουαλέτα. Αποτέλεσμα να αφοδεύουν και να ουρούν όπου βρουν, μέσα στο οικόπεδο της αστυνομίας, στις γειτονικές αυλές, στο αγροτικό ιατρείο που βρίσκεται απέναντι. Η μυρωδιά είναι αποπνικτική, οι μύγες σύννεφα  και υπάρχει κίνδυνος για την δημόσια υγεία, των ανθρώπων αυτών, των κατοίκων του χωριού και των αστυνομικών που εργάζονται εκεί. Κάνω έκκληση στον υπουργό Δημ. Τάξης και Προ. Πο., στον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., στο Περιφερειάρχη, τον δήμαρχο , τον κ. Εισαγγελέα Κιλκίς , την υγειονομική υπηρεσία και κάθε άλλον αρμόδιο να παρέμβουν πρώτου σκάσει αυτή η υγειονομική βόμβα και θρηνήσουμε θύματα. Γιατί αν δεν παρέμβετε, εσείς θα είστε ηθική αυτουργοί σε αυτό το έγκλημα που συντελείται
Ακούστηκε στο χωρίο μας, ότι ο τοπικός διοικητής πρότεινε στην αστυνομική διεύθυνση να έρχονται όλοι οι ελεγχόμενοι σ’ αυτό το μέρος, από όλο τον νομό Κιλκίς. Δεν εξέτασαν την καταλληλότητα του χώρου; Δεν αντιλήφθηκαν ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα υγιεινής και ασφάλειας στον τόπο μας;
Ο διευθυντής της διεύθυνσης, ο γενικός αστυνομικός διευθυντής της περιφέρειας αφού γνωρίζουν το θέμα, πώς είναι δυνατόν να εγκρίνουν αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση;
Επειδή βλέπω τη δημοσιογραφική σας προσπάθεια ειδικά για την αστυνομία, παρακαλώ προσπαθήστε να δώσετε μία λύση. Εμείς οι κάτοικοι της Ειδομένης θα ενημερώσουμε τον Δήμο και την Περιφέρεια και θα πάμε στον Εισαγγελέα για οτιδήποτε χρειαστεί. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας."




πηγή εδώ και εδώ 

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Δείτε το και διαδώστε το για το μάθουν όλοι! Το video με τις Καρυάτιδες που ΣΑΡΩΝΕΙ !!

Ingossip.gr - Δείτε το και διαδώστε το για το μάθουν όλοι! Το video με τις Καρυάτιδες που ΣΑΡΩΝΕΙ !!

Με αφορμή τις ανασκαφές της Αμφίπολης και τις δυο Καρυάτιδες που αποκαλύφθησαν στο κοινό, δυο νεαροί Έλληνες, αποφάσισαν να μας υπενθυμίσουν...

με ένα βίντεο την ιστορία των έξι Καρυάτιδων που κοσμούσαν το Ερέχθειο μέσα μια μικρού μήκους ταινία.

Ο γραφίστας Δημήτρης Αρμανίδης και ο φωτογράφος Γιάννης Λογοθέτης δημιούργησαν ένα βίντεο 6 λεπτών, για τις έξι ωραίες αρχαίες κόρες του Ερεχθείου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την ιστοσελίδα του μουσείου της Ακρόπολης, η περιοχή του Ερεχθείου ήταν η ιερότερη όλης της Ακρόπολης.

Πρόκειται για ένα πολυσύνθετο μαρμάρινο κτήριο, λαμπρό δείγμα του ώριμου ιωνικού ρυθμού. Το ανατολικό τμήμα του ναού ήταν αφιερωμένο στη λατρεία της Αθηνάς Πολιάδος, της προστάτιδας θεάς της πόλεως, ενώ το δυτικό ήταν αφιερωμένο στον Ποσειδώνα-Ερεχθέα, από όπου και το όνομα του ναού, στον τοπικό ήρωα Βούτη, στον Ήφαιστο και σε άλλους θεούς και ήρωες. Πρόκειται λοιπόν για έναν πολλαπλό ναό, όπου συστεγάστηκαν παλαιότερες και νεότερες λατρείες και όπου φυλάσσονταν τα Ιερά Μαρτύρια, τα ίχνη της τρίαινας του Ποσειδώνος και η ελιά, το δώρο της Αθηνάς στην πόλη της Αθήνας.

Το κτήριο είχε δύο προστάσεις (προστεγάσματα). Η οροφή της βόρειας πρόστασης στηριζόταν σε έξι ιωνικούς κίονες και κάτω από το δάπεδό της οι Αθηναίοι έδειχναν το σημάδι με το οποίο ο Δίας σκότωσε τον μυθικό βασιλιά Ερεχθέα. Η νότια πρόσταση είναι η περισσότερο γνωστή. Αντί για κίονες, έξι αγάλματα κορών, οι Καρυάτιδες, στήριζαν την οροφή. Κάτω από την πρόσταση βρισκόταν ο τάφος του άλλου μυθικού βασιλιά της Αθήνας, του Κέκροπα. Τα αγάλματα, σε οικοδομική επιγραφή του Ερεχθείου ονομάζονται απλώς Κόρες, ενώ η ονομασία Καρυάτιδες δόθηκε σε μεταγενέστερα χρόνια. Η δεύτερη από δυτικά Κόρη αφαιρέθηκε από τον Λόρδο Έλγιν το 1801 και σήμερα βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο.

Για τις Καρυάτιδες έχουν δοθεί πολλές ερμηνείες. Η πειστικότερη υποστηρίζει ότι αποτελούσαν το υπέργειο μνημείο του τάφου του Κέκροπα και ότι ήταν οι χοηφόροι που απέδιδαν τιμές στον ένδοξο νεκρό. Το κυρίως οικοδόμημα και τη βόρεια πρόσταση του Ερεχθείου περιέτρεχε μια συνεχής ιωνική ζωφόρος διακοσμημένη με μορφές θεών, ηρώων και θνητών σε σκηνές που συνδέονταν με τις πανάρχαιες λατρείες του Ερεχθείου. Οι μορφές ήταν ξεχωριστά δουλεμένες σε παριανό μάρμαρο και προσαρμοσμένες σε πλάκες από γκρίζο ελευσινιακό λίθο.

Στο μουσείο της Ακρόπολης δεσπόζουν σήμερα οι πέντε, με την έκτη να παραμένει στο Βρετανικό Μουσείο.


Δείτε το βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=pv9HP7SdEyQ

πηγή εδώ

Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Μεγαλειώδης πορεία υπέρ της Ουκρανίας στη Ρωσία

 21/09/2014

Χιλιάδες Ρώσοι συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Μόσχας για να πραγματοποιήσουν"πορεία για την ειρήνη" στην Ουκρανία και να διαμαρτυρηθούν για το ρόλο που αποδίδεται στο Κρεμλίνο στον πόλεμο που μαίνεται στο ανατολικό της τμήμα.
Ομάδα διαδηλωτών, συμπεριλαμβανομένων προσωπικοτήτων της αντιπολίτευσης, μερικοί από τους οποίους κρατούσαν ρωσικές και ουκρανικές σημαίες, διέσχισε τους δρόμους της πρωτεύουσας φωνάζοντας συνθήματα όπως "Όχι στον πόλεμο στην Ουκρανία","Σταματήστε τα ψέματα του Πούτιν", σύμφωνα με δημοσιογράφο του Γαλλικού Πρακτορείου.
Είναι η πρώτη μαζική αντιπολεμική διαδήλωση στη Ρωσία από την έναρξη της σύγκρουσης στο Ντονμπάς μεταξύ φιλορώσων αυτονομιστών και δυνάμεων πιστών στο Κίεβο, πριν από τουλάχιστον πέντε μήνες.
Περίπου 5.000 πολίτες συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Μόσχας, σύμφωνα με την αστυνομία, "δεκάδες χιλιάδες" σύμφωνα με τον Σεργκέι Νταβίντις, έναν από τους διοργανωτές.
"Είμαι πεπεισμένος ότι ο πόλεμος προκλήθηκε από τον Πούτιν. Θέλω Πούτιν να πάψει να παρεμβαίνει στις εσωτερικές υποθέσεις της Ουκρανίας", δήλωσε ο Βλαντίμιρ Κατσίν, ένας 44χρονος διαδηλωτής που ήταν πάνω σε αναπηρικό καροτσάκι.
"Ο πόλεμος αυτός είναι μια τρέλα και έγκλημα κατά της Ουκρανίας, των κατοίκων του Ντονμπάς και των Ρώσων", δήλωσε ο 34χρονος Ιγκορ.
Οι οργανωτές της πορείας ζήτησαν από τις ρωσικές αρχές να σταματήσουν την "επιθετική και ανεύθυνη πολιτική" τους στην Ουκρανία που οδηγεί, σύμφωνα με αυτούς, τη Ρωσία στην απομόνωση, τα οικονομικά προβλήματα και την επιδείνωση των "φασιστικών τάσεων".
"Η πολιτική αυτή οδήγησε στον πόλεμο στην Ουκρανία και έχει κοστίσει τις ζωές χιλιάδων Ουκρανών και Ρώσων", γράφουν στο Facebook.
Η Ρωσία κατηγορείται από το Κίεβο και τις χώρες της Δύσης ότι παρέχει βοήθεια στους φιλορώσους αντάρτες της ανατολικής Ουκρανίας προμηθεύοντάς τους όπλα και στρατιωτικό υλικό και στηρίζοντάς τους με δυνάμεις του τακτικού στρατού της, κάτι που η Μόσχα διαψεύδει.
Στην ιστοσελίδα του, ο πρώην ολιγάρχης Μιχαήλ Χοντορκόφσκι, ο οποίος ζει εξόριστος στην Ελβετία, είχε επίσης καλέσει τους Ρώσους να λάβουν μέρος στην πορεία και να μοιράζουν αντιπολεμικά φυλλάδια.
Παράλληλα με την "πορεία για την ειρήνη" της Μόσχας, δεκάδες άνθρωποι είχαν συγκεντρωθεί στην πρωτεύουσα για να στηρίξουν τους φιλορώσους αντάρτες στην Ουκρανία, κρατώντας σημαίες της "Νέας Ρωσίας" και της "Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ".
Στην Αγία Πετρούπολη περί τους 1.000 διαδηλωτές μετείχαν σε "πορεία ειρήνης", παρά την απαγόρευση της κινητοποίησης από τις τοπικές αρχές.

Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

What A Feeling

Η σημερινή ημέρα μου θυμίζει αυτό το συναίσθημα της Άλεξ- το πάθος. Αλλά αυτό το έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου.

Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

Επιστολή-διαμαρτυρία στην Κεφαλογιάννη από την σκηνοθέτη του «Mamma Mia» για το ξεπούλημα των αιγιαλών μας!

Την έντονη διαμαρτυρία της για τα σχέδια ιδιωτικοποίησης των αιγιαλών μας, αλλά και τον θαυμασμό της για τις ομορφιές της χώρας μας, που αποτελεί έναν «από τους τελευταίους παρθένους προορισμούς στον κόσμο», εξέφρασε η σκηνοθέτις της ταινίας
«Mamma Mia», Phyllida Lloyd, με επιστολή της προς την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη. Βλέπετε… ο ραγιαδισμός της ελληνικής κυβέρνησης και η φήμη της καταφέρνουν να ταξιδέψουν πιο γρήγορα και από το φως του ήλιου σε όλο τον κόσμο και να προκαλέσουν ακόμα και στο εξωτερικό εύλογες απορίες …ακόμα και οργή!

Διαβάστε της επιστολή της Phyllida Lloyd που μιλάει σαν Ελληνίδα και κάνει λόγο για αδιανόητη επιλογή, την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να ξεπουλήσει τις ακτές μας: «Ως σκηνοθέτης του μιούζικαλ “Mamma Mia”, με πρωταγωνίστρια τη Μέριλ Στριπ, σας γράφω για να διαμαρτυρηθώ έντονα σχετικά με τις τελευταίες προτάσεις περί ιδιωτικοποίησης των ακτών σας. Έχετε δώσει σε εμάς και στο κινηματογραφικό κοινό παγκοσμίως το μεγαλύτερο δώρο: απαράμιλλης ομορφιάς νησιωτικά τοπία», αναφέρει στην αρχή της επιστολής της η Phyllida Lloyd.

«Αδιανόητο να βγάλετε τις ακτές σας σε πλειστηριασμό»

«Είναι αδιανόητο για όσους από εμάς συνδέθηκαν με την ταινία (και αισθανόμαστε περήφανοι που εξυμνήσαμε τα υπέροχα νησιά της Σκοπέλου και της Σκιάθου) ότι οι εκπληκτικής ομορφιάς ακτές σας θα μπορούσαν να “βγουν σε πλειστηριασμό” κατά αυτόν τον τρόπο», συνεχίζει και συμπληρώνει:»Όλος ο κόσμος βλέπει την Ελλάδα ως έναν από τους τελευταίους παρθένους προορισμούς -κάτι που για εσάς αποτελεί μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα-, σε συνδυασμό δε με τη μεγάλη αρχαιολογική σας ιστορία, εξασφαλίζει στον τόπο σας μια θέση ανάμεσα στους επίγειους παραδείσους».

«Γι” αυτό επιλέξαμε την Ελλάδα»


Η κ. Lloyd τονίζει επίσης: «Κινηματογραφήσαμε στην Ελλάδα επειδή προσφέρει αυτή την ομορφιά, ποτέ ωστόσο δεν σκεφτήκαμε τις ακτές αυτές γεμάτες με ξενοδοχεία και άλλες εγκαταστάσεις. Από τη στιγμή που ξεπεραστεί αυτή η γραμμή δεν υπάρχει επιστροφή, όπως έχουν αποδείξει παραδείγματα φρικτών ακτογραμμών σε χώρες της Ευρώπης. Φυσικά όλοι αναγνωρίζουμε ότι η καταστροφική οικονομική κρίση έχει επηρεάσει αρνητικά την Ελλάδα. Εντούτοις, πιστεύω ακράδαντα ότι το να διακινδυνεύσετε την εμπορευματοποίηση αυτής της μοναδικής συνεισφοράς σας στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, θα αποφέρει βραχυπρόθεσμα κέρδη και μακροπρόθεσμη καταστροφή, τόσο για το μέλλον της χώρας σας όσο και για ολόκληρο τον κόσμο».


 Στην απάντηση του προς την σκηνοθέτιδα ο υπ. οικ. Χαρδούβελης διαβεβαιώνει ότι «ότι δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιήσουμε τον αιγιαλό μας.» Μένει να δούμε αν είναι αλήθεια… 
...αν και ο ίδιος ο πρωθυπουργός διαβεβαίωσε λεκτικά και δημοσίως τον ελληνικό λαό για τις προεκλογικές του εξαγγελίες και αποδεικτικέ στην πράξη ο μεγαλύτερος ψεύτης Έλληνας πολιτικός. Αλήθεια, μήπως για αυτό απέφευγε να απαντήσει η Όλγα Κεφαλογιάννη? Ως γνωστό ο τουρισμός- η βαριά μας βιομηχανία και πρώτη πηγή εσόδων για την Ελλάδα, όπως υποστηρίζουν όλοι- ο τουρισμός λοιπόν θα είναι ο πρώτος που θα πληγεί, η τουλάχιστον τα δημόσια έσοδα που φέρνει. Οι κυβερνόντες ΚΑΙ με αυτό θα έδειχναν έμπρακτα ότι ευνοούν τους μεγάλους ιδιώτες εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος… άλλωστε για αυτό τους τοποθέτησαν να καπαρώνουν το υψηλότερο κρατικό θεσμό. Σε καμιά περίπτωση για το συμφέρον του λαού, αλλά για τα ιδιωτικά μεγάλα συμφέροντα. Και μόνο για αυτά.