Παραιτήθηκε, αλλά η υποκρισία περισσεύει...Αποκλεισμός στελεχών Ν.Δ. από ψηφοδέλτια λόγω σκανδάλων; Θα είναι η πιο τρανή απόδειξη ενοχής και συγκάλυψης!
ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ, ΑΛΛΑ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ...
1. Τι μας είπε χθες; «Η απόφασή μου αυτή είναι πράξη ευθύνης. Μου είναι αδιανόητο να αφήσω τον τόπο να σύρεται επί έξι μήνες στη δίνη μιας καταστροφικής για την οικονομία προεκλογικής ατμόσφαιρας».
2. Παραιτήθηκε, αλλά η υποκρισία περισσεύει. Ο άνθρωπος που με την ανημποριά και την μικροκομματική λογική βύθισε τον τόπο στην εκλογολογία από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τώρα λέει ότι του είναι αδιανόητο να σύρεται ο τόπος σε παρατεταμένη προεκλογική ατμόσφαιρα.
* Αν είχε το παραμικρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον τόπο, δεν θα άφηνε τα στελέχη του να διαρρέουν από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, και κάθε μήνα από τότε, ότι ο κ. Καραμανλής ψάχνει χρονική στιγμή για πρόωρες εκλογές, προκειμένου να προλάβει μη αναστρέψιμες καταστάσεις για το κόμμα του.
* Αν είχε το παραμικρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον τόπο θα είχε αποδεχτεί την καθαρή πρόταση που του απεύθυνε ο Γιώργος Παπανδρέου από τις 5 Φεβρουαρίου 2009, όταν ήταν ήδη πασιφανές σε όλους ότι ο ίδιος και η κυβέρνησή του απλά δεν μπορούσαν να διαχειριστούν την κρίση: «Προτείνω δημόσια στον κ. Καραμανλή, μια καθαρή συμφωνία. Εκλογές τώρα και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο μέχρι ή με τις Ευρωεκλογές, οπότε έτσι κι αλλιώς θα στηθούν κάλπες, ώστε οι πολίτες να αποφασίσουν πώς θέλουν και με ποιους θέλουν να βγουν από την κρίση. Και δεύτερον, τη συναινετική εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας». Ναι, είναι ακριβώς αυτό το δίλημμα που επικαλέστηκε χθες ο κ. Καραμανλής με 7 μήνες καθυστέρηση!
* Αν είχε το παραμικρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον τόπο θα αποφάσιζε τη διενέργεια εθνικών εκλογών μαζί με τις Ευρωεκλογές, ώστε να μην κοστίσουν στον τόπο.
3. Δεν έκανε τίποτα από αυτά. Προτίμησε να σύρει ακόμη λίγους μήνες την Ελλάδα στο τέλμα μέχρι να συνειδητοποιήσει αυτό που όλοι οι Έλληνες είχαν αντιληφθεί: ότι αποδείχθηκε κατώτερος των περιστάσεων, έρμαιο συμφερόντων, ελάχιστος μπροστά στη χώρα και τις ανάγκες της.
«ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ» ΣΤΕΛΕΧΩΝ Ν.Δ. ΑΠΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ; ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΤΡΑΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ Ο ΕΛΕΓΕ Ο κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΡΙΝ, ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ; ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΙ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ «ΑΘΩΩΣΕ» ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΤΙΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ;
1. Περιμένουμε με ανυπομονησία την ανακοίνωση αποκλεισμού όλων των λεγόμενων «Βατοπεδινών» και των υπολοίπων στελεχών της Ν.Δ. που αναμίχθηκαν σε σκάνδαλα, από τα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. Γιατί όπως έχει ήδη πει ο Πρόεδρος του Κινήματοςμία τέτοια ενέργεια θα είναι «η πιο τρανή απόδειξη ενοχής και η πιο τρανή απόδειξη συγκάλυψης».
* Διότι αν οι άνθρωποι είναι αθώοι, όπως μας έλεγε πριν («δεν κατηγορώ κανέναν, δικό μου ήταν το λάθος» και «δεν πιστεύω ότι κάποιος ζημίωσε επί σκοπώ το δημόσιο συμφέρον» έχει πει για το Βατοπέδι), γιατί τώρα τους βγάζει από τα ψηφοδέλτια;
* Κι αν είναι ένοχοι, όπως θα αποδεικνύει ο αποκλεισμός τους, γιατί τους «αθώωσε» πριν; Γιατί έκανε την παραγραφή; Γιατί διέταξε την ατιμωτική αποχώρηση της κοινοβουλευτικής του ομάδας δύο φορές από τη Βουλή για να μην ψηφιστεί προανακριτική για τους Βατοπεδινούς; Γιατί υποχρέωσε τους βουλευτές του να ψηφίσουν την απαλλαγή του Παυλίδη; Και μετά γιατί έκλεισε νύχτα τη Βουλή για να παραγραφούν γρήγορα όλα τα αδικήματα;
2. Η ουσία είναι ότι ο κ. Καραμανλής, άβουλος, εξαρτημένος και πολιτικά συνένοχος, υποχρεώθηκε να τους «αθωώσει» όλους με την παραγραφή γιατί θα έπεφτε η κυβέρνησή του. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τα άλλα είναι ανέξοδες επικοινωνιακές φούσκες...
Θέμα: «Απαράδεκτη αμέλεια στην πρόληψη πυρκαγιών από τη μη αξιοποίηση των αναμεταδοτών του δορυφόρου HELLAS-SAT».
Α. Το 2003 η χώρα απέκτησε δικό της δορυφορικό σύστημα μετά την επιτυχή εκτόξευση του HELLAS-SAT 2 στην τροχιακή θέση των 39˚ ανατολικά.
Β. Το 2004 εκχωρήθηκαν στην Ελληνική Κυβέρνηση από τον φορέα διαχείρισης του δορυφόρου (ΟΤΕ και λοιπούς μετόχους) 2+1 αναμεταδότες για κάθε χρήση από το Ελληνικό Δημόσιο και για όλη τη διάρκεια της ζωής του δορυφόρου, δηλαδή 13-16 χρόνια.
Γ. Οι αναμεταδότες αυτοί μπορούν και μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους φορείς του Δημοσίου για χρήσεις που έχουν να κάνουν:
Με επικοινωνίες υψίστης ασφάλειας
Με διαχείριση περιβάλλοντος
Με στρατιωτικούς σκοπούς
Με την πρόβλεψη και την επιχειρησιακή διαχείριση των πυρκαγιών κλπ.
Δ. Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά στην πρόληψη των πυρκαγιών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες του δορυφόρου με την εγκατάσταση στους ύποπτους και ευαίσθητους χώρους σε όλη την Ελλάδα συστημάτων FULL MONITORING συνδεδεμένα με το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος για την επόπτευση και έγκαιρη διαπίστωση των πυρκαγιών.
Ε. Σε ό,τι αφορά στη διαχείριση των πυρκαγιών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες του δορυφόρου με την εγκατάσταση άμεσα στους χώρους εκδήλωσης των πυρκαγιών συστημάτων V-SAT προκειμένου να έχουν REAL TIME εικόνα στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και εκ τούτου δυνατότητα άμεσης παρέμβασης σε τόπο και χρόνο με αποτελεσματικότητα.
ΣΤ. Με δεδομένο ότι το κόστος των προαναφερομένων συστημάτων είναι ελάχιστο σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους η αδράνεια της Κυβέρνησης στην εκμετάλλευσή τους επιτείνει τις τεράστιες ευθύνες της για τις βιβλικές καταστροφές σε Πάρνηθα, Ηλεία και Βορειοανατολική Αττική και επιτείνει επίσης την τραγικότητα της άδικης απώλειας τόσων ανθρώπων.
Μετά τα παραπάνω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Ποιοι λόγοι δεν επέτρεψαν τη χρησιμοποίηση της δυνατότητας που τους παρείχε ο HELLAS-SAT από το 2004 μέχρι σήμερα και ποιος ευθύνεται για την εγκληματική αυτή ενέργεια;
Πόσο τραγικά υποκριτική καθιστά την επικοινωνιακή επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος να παρακολουθεί τον χάρτη της Αττικής και τα σημαιάκια στη θέση των πυρκαγιών όταν μπορούσε να δει σε REAL TIME εικόνα τις φωτιές και την επιχειρούμενη πυρόσβεση;
Ποιος ευθύνεται για την αδιαφορία χρήσης τόσο σύγχρονων μεθόδων πρόληψης και παράδοσης της αττικής γης και των περιουσιών των Ελλήνων φορολογούμενων στις φλόγες.
Ποιος ευθύνεται για την εγκληματική αμέλεια στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του δορυφόρου για την σε REAL TIME διαχείριση της πυρκαγιάς μέσω δορυφορικής εικόνας και την εξ αυτού δυνατότητα ορθολογιστικής διαχείρισης μέσων και προσωπικού;
Γνωρίζουν εν τέλει οι κ.κ. Υπουργοί την ύπαρξη των δορυφορικών δυνατοτήτων που παρέχονται στο Ελληνικό Δημόσιο ή καθεύδουν όπως συνήθως στον θρόνο της εξουσίας τους;
Ζητούνται απαντήσεις. Το απαιτούν οι χαμένες ζωές των αδικοχαμένων συμπολιτών μας. Το απαιτούν όσοι έχασαν τις περιουσίες τους. Το απαιτεί το κατεστραμμένο περιβάλλον. Το απαιτούν χιλιάδες στρέμματα καμένης γης.
Τις συνθήκες ζωής μέσα στο Κέντρο Κράτησης της Παγανής, περιγράφουν σε επιστολή τους, που αποτελεί κραυγή αγωνίας, ανήλικοι ασυνόδευτοι μετανάστες, οι οποίοι παραμένουν εκεί σαν φυλακισμένοι για πάνω από 100 ημέρες. Η επιστολή τους, αποτελεί γροθιά στο στομάχι, αφού κάνει σε πολλά σημεία της, λόγο για κακομεταχείριση από την Αστυνομία, ακατάλληλο νερό, αρρώστιες, περιορισμό μέσα στα κελιά. Η επιστολή αυτή γράφθηκε στα Αφγανικά, μεταφράστηκε και αναρτήθηκε σε blogspot της οργάνωσης «No border» μαζί με μια δεύτερη επιστολή, που είναι γραμμένη στα αγγλικά και ένα ποίημα, όλα γραμμένα από τους ανήλικους της Παγανής.
«Στο όνομα του μεγαλοδύναμου Θεού…». Με αυτό τον τρόπο ξεκινάνε την επιστολή τους, οι ανήλικοι της Παγανής, οι οποίοι αρχικά περιγράφουν τις συνθήκες στη χώρα τους, που δεν τους επιτρέπουν να γυρίσουν πίσω και τους λόγους για τους οποίους αναζητούν καταφύγιο στην Ευρώπη. «…Για πολιτικούς και οικονομικούς λόγους, οι νέοι του κατεστραμμένου Αφγανιστάν αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Η ζωή στον κόσμο και φυσικά στην Ευρώπη, είναι ασφαλέστερη και πιο εύκολη. Ελπίζουμε και παρακαλούμε όλοι οι υπεύθυνοι που δουλεύουν στην Αστυνομία και οπουδήποτε αλλού, να είναι καλοί με τους μετανάστες και πρόσφυγες. Ιδιαίτερα οι νέοι, η κολώνα της κοινωνίας.(…) Υπάρχουν χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες στις ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ελλάδα και στη φυλακή της Μυτιλήνης. Είμαστε στεναχωρημένοι από την κατάσταση στην Ελλάδα και τη διαγωγή της Αστυνομίας» αναφέρει η επιστολή σε ακριβή μετάφραση.
Συνθήκες Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή των συνθηκών που επικρατούν στην Παγανή. «Πρώτο πρόβλημα: η συμπεριφορά της Αστυνομίας στη φυλακή, δεν είναι συμπεριφορά προς ανθρώπους και μας χτυπάνε κάθε μέρα. Δεύτερο πρόβλημα: δεν υπάρχει νερό στη φυλακή και πολλοί όταν πίνουν, αρρωσταίνουν. Τρίτο πρόβλημα: κρατούνται πολλοί νέοι μέσα στους θαλάμους, που έχει πολύ ζέστη. Αρρωσταίνουμε άλλοι από την κακή διαγωγή της Αστυνομίας και άλλοι επειδή η αυλή της φυλακής είναι πολύ μικρή και οι φυλακισμένοι βγαίνουν έξω από τον θάλαμο άλλοτε για μία ώρα και άλλοτε για δέκα λεπτά ολόκληρο το εικοσιτετράωρο. Τέλος, εμείς που είμαστε νέοι και ανήλικοι, τα προβλήματα που έχουμε θέλουμε να τα πούμε στο Υπουργείο μεταναστών, στο Υπουργείο Υγείας και στην Ευρώπη. Από το κράτος της Ελλάδας, θέλουμε να διαλέγουν καλά αυτούς που δουλεύουν στη φυλακή. Επίσης θέλουμε από την Ευρώπη να βοηθήσει την Ελλάδα, για να μπορέσει αυτή να βοηθήσει τους μετανάστες και πρόσφυγες. Παρακαλούμε να μην απελάσουν τους μετανάστες στις χώρες τους και να εμποδίσουν τις απελάσεις, για να βοηθήσουν τους ανθρώπους». Ιδιαίτερα συγκινητικό και γεμάτο νόημα, είναι ένα ανώνυμο ποίημα, όπου οι νεαροί Αφγανοί καλούν όλους, ν’ αντιμετωπίζουν τους μετανάστες σαν ανθρώπους και όχι σαν ξένους.
Τέλος, σε μια ακόμη επιστολή, που είναι γραμμένη στα αγγλικά, οι ασυνόδευτοι ανήλικοι ζητούν από τις ελληνικές αρχές, την ελευθερία τους. «Θα θέλαμε να ζητήσουμε ευγενικά από την ελληνική κυβέρνηση, να μας επιστρέψει την ελευθερία μας, γιατί είμαστε κάτω από 18 ετών και ζούμε μέσα σε κακές συνθήκες σε αυτή τη φυλακή στη Μυτιλήνη. Στις χώρες μας, συνεχίζεται ο πολιτικός πόλεμος και τις εγκαταλείψαμε, για να ξεκινήσουμε μια καινούργια ζωή. Αντί όμως να έχουμε την ελευθερία μας, είμαστε σε αυτή τη φυλακή για πάνω από 100 ημέρες. Γι’ αυτό ευγενικά και ανθρώπινα, ζητάμε να κάνετε δεκτό το αίτημά μας, που περιμένουμε να δεχτεί και η ελληνική κυβέρνηση (…) Σας στέλνουμε τις καλύτερες ευχές μας και σας παρακαλούμε, σας παρακαλούμε, βοηθήστε μας».
Έφυγε ένας τεράστιος καλλιτέχνης με ψύχη μικρού παιδιού. Έχει πάει στην γειτονιά του JohnLennon.
Θεωρώ ότι δεν είναι απλή σύμπτωση το ότι η καριέρα του πήρε την κατηφόρα και η προσωπική του ζωή έχει πληγεί με λάσπη και συκοφαντίες, ακριβώς όταν προώθησε τα τραγούδια με το πιο αληθινό πολίτικο και κοινωνικό μήνυμα για την σύγχρονη ανθρωπότητα. Αρκετοί είναι αυτοί που προσπάθησαν να μην ακουστεί.
Θα τον θυμάμαι και θα θυμίσω την μνήμη του, προσπαθώντας να φτιάξουμε έναν καλύτερο τόπο για τα παιδιά μας… Όπως είπε ο ίδιος, αν θέλετε την αλήθεια, ακούστε τα παιδιά. Πατήστε ΕΔΩ HEAL THE WORLD
There's a place in your heart
And I know that it is love
And this place could be much
Brighter than tomorrow
And if you really try
You'll find there's no need to cry
In this place you'll feel
There's no hurt or sorrow
There are ways to get there
If you care enough for the living
Make a little space
Make a better place ...
Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me
If you want to know why
There's love that cannot lie
Love is strong
It only cares of joyful giving
If we try we shall see
In this bliss we cannot feel
Fear do dread
We stop existing and start living
The it feels that always
Love's enough for us growing
So make a better world
Make a better place ...
Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make a better place for you and for me
And the dream we were conceived in
Will reveal a joyful face
And the world we once believed in
Will shine again in grace
Then why do we keep strangling life
Wound this earth, crucify its soul
Though it's plain to see
This world is heavenly
Be god's glow
We could fly so high
Let our spirits never die
In my heart I feel you are all my brothers
Create a world with no fear
Together we cry happy tears
See the nations turn their swords into plowshares
We could really get there
If you cared enough for the living
Make a little space
To make a better place ...
Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make a better place for you and for me
...
There are people dying
If you care enough for the living
Make a better place for you and for me
...
ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες για κατασπατάληση ποσών άνω των 26.528.826 ευρώ και αδιαφάνεια ακόμα και στα έργα υλοποίησης ψηφιακού περιουσιολογίου και την εφαρμογή των άδικων Κυβερνητικών ρυθμίσεων του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας: Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ τα τελευταία 4 χρόνια απασχολεί, για την δημιουργία περιουσιολογίου και στη συνέχεια την καταχώρηση δεδομένων σχετικών με το ΕΤΑΚ, 150 έως 170 ημέτερους κάθε χρόνο με συμβάσεις έργου και συνολικό κόστος 11.530.200 ευρώ, τελικά αναθέτει το ίδιο φυσικό αντικείμενο (περιουσιολόγιο) έναντι 7.738.686 ευρώ σε ανάδοχο εταιρεία πληροφορικής και στη συνέχεια, με τη μέθοδο των διαπραγματεύσεων, έναντι άλλων 7.260.000 αναθέτει στην ίδια εταιρεία και την εφαρμογή υπολογισμού του ΕΤΑΚ, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις ακόμα και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την νομιμότητα της ανάθεσης!»
Σύμφωνα με καταγγελίες, πίσω από τις ακροβασίες της Κυβέρνησης κατά την επιβολή του άδικου, αλλά και δυσχερούς και πρόχειρου στην εφαρμογή του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας, έχει διαδραματιστεί ένα ακόμα ρεσιτάλ ευνοιοκρατίας, κατασπατάλησης και αδιαφάνειας στη διαχείριση δημόσιου χρήματος πολλών εκατομμυρίων ευρώ για την ψηφιοποίηση των στοιχείων ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων φορολογούμενων και την εφαρμογή υπολογισμού του ΕΤΑΚ.
ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ: ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,
-ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 7.738.686 ΕΥΡΩ ΚΑΙ
-ΜΙΑ ΣΕ 150 ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΜΕΧΡΙ το 2008, ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 4.125.000 ΕΥΡΩ!
Συγκεκριμένα, ενώ τον Μάρτη του 2006 δημοσιεύεται η υπ’ αριθμ. 1024639/11176/0005/9-3-06 διακήρυξη διαγωνισμού υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» με προϋπολογισμό 7.798.962,97 ευρώ, ήδη από τον Νοέμβριο του ίδιου έτους (ΦΕΚ Β 1627/3-11-06) ξεκινά μια σειρά Διακηρύξεων για την πρόσληψη με σύμβαση έργου 150 χειριστών και χειριστριών με αντικείμενο την ψηφιοποίηση των στοιχείων του φορολογικού εντύπου Ε9 όλων των φορολογουμένων, ψηφιοποίηση που αποτελούσε βασικό σκέλος της υλοποίησης Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου, για την οποία υπήρχε ήδη εκκρεμής διαδικασία ανάθεσης σε εταιρεία πληροφορικής!!! Η Διακήρυξη έθετε ως όριο ολοκλήρωσης του έργου κάθε χειριστή το 1 έτος, το συνολικό κόστος των 150ευνοιοκρατικών αυτών συμβάσεων προϋπολογίσθηκε σε 1.950.000 ευρώ και σύμφωνα με τις καταγγελίες η επιλογή των προσώπων έγινε με πλήρη αδιαφάνεια και κομματικά κριτήρια.
Η διαδικασία ανάθεσης του διαγωνισμού υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» καθυστέρησε δύο ολόκληρα χρόνια και τελικά ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2008. Μέχρι τότε το Υπουργείο Οικονομικών είχε προχωρήσει και σε δεύτερη διακήρυξη για την κατάρτιση συμβάσεων έργου με 150 χειριστές (ΦΕΚ 2268/28-11-07), βασικό καθήκον των οποίων ήταν η ψηφιοποίηση των Δημοσίων Κτημάτων, για τα οποία δεν έχει καν συμβασιοποιηθεί το έργο της δημιουργίας πληροφοριακού συστήματος. Όπως φέρεται, οι συγκεκριμένοι χειριστές απασχολήθηκαν και αυτοί με την καταγραφή δεδομένων αναφορικά με το περιουσιολόγιο, παρά την ρητή απαγόρευση της διακήρυξης. Το κόστος της δεύτερης ομάδας των 150 χειριστών, που όφειλαν επίσης να ολοκληρώσουν το έργο τους σε ένα χρόνο και η ετήσια αμοιβή των οποίων προσδιορίστηκε με Υπουργική Απόφαση στα 14.500 ευρώ, άγγιζε τα 2.175.000 ευρώ για το Δημόσιο.
Τελικά το Φλεβάρη του 2008, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, αφού με αποφάσεις της είχε ήδη δαπανήσει 4.125.000 ευρώ για να ολοκληρωθεί σημαντικό μέρος του έργου δημιουργίας ψηφιακού Περιουσιολογίου από 150 + 150 ευνοιοκρατικά διορισμένους «ημέτερους» κατακύρωσε τον διαγωνισμό για το ίδιο έργο, δηλαδή την υλοποίηση «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου», που εκκρεμούσε από τον Μάρτη του 2006 στην ανάδοχο εταιρεία έναντι συμβατικού συνολικού ποσού 7.738.686 ευρώ (σύμβαση υλοποίησης 6.834.286 ευρώ και επέκταση 904.000 ευρώ). Η επέκταση της σύμβασης ήταν, σύμφωνα με καταγγελίες, παντελώς αδικαιολόγητη, αφού το αναμενόμενο ήταν μια σημαντική μείωση του αρχικού (από το 2006!) τιμήματος, αφού και το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε μειωθεί σημαντικά, μετά και την ανάθεση βασικών τμημάτων του έργου σε 300 χειριστές και χειρίστριες ξεχωριστά αμειβόμενους με συνολική δαπάνη 4.125.000 ευρώ!
Η ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΤΑΚ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 7.260.000 ΕΥΡΩ, ΤΙΜΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΥΠΕΡΟΓΚΟ, ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών τον Ιούνιο του 2008 με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων επιλέγει την ανάδοχο εταιρεία του έργου υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου», να αναλάβει την δημιουργία εφαρμογής για την επεξεργασία των στοιχείων του Περιουσιολογίου με σκοπό την επιβολή και τον προσδιορισμό του ΕΤΑΚ για κάθε υπόχρεο. Το συμβατικό τίμημα του έργου ύψους 7.260.000 ευρώ, για το οποίο δεν διενεργήθηκε διαγωνισμός έχει καταγγελθεί ως υπερβολικό, ενώ φέρεται ότι σε πρώτο βαθμό το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν συναίνεσε στη νομιμότητα της σύμβασης αρνούμενο την καταβολή του τιμήματος. Σύμφωνα, άλλωστε με καταγγελίες, η ανάθεση στην ίδια εταιρεία με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων «μαρτυρά» ολοκλήρωση ενός ενιαίου έργου, το ύψος του οποίου ανέρχεται σε 14.998.686 ευρώ, κατά διαβολική σύμπτωση 1.315 ευρώ λιγότερα από το ποσό που υποχρεώνει σε τήρηση διακομματικής διαδικασίαςγια την ανάθεση έργων.
ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΕΣ 170 ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 7.405.200 ΕΥΡΩ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΑΚ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ… ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ!
Και ενώ το έργο υλοποίησης του Περιουσιολογίου ανατέθηκε στην ανάδοχο εταιρεία έναντι σχεδόν του συνόλου του αρχικά προϋπολογισθέντος ποσού (7.738.686 ευρώ), παρά το γεγονός ότι κατά τα έτη 2006 έως 2008, 150 χειριστές το χρόνο έχουν συνολικά αμειφθεί με 4.125.000 ευρώ) ακριβώς για να καταχωρούν στοιχεία, δημιουργώντας τα βασικά σκέλη του ψηφιακού Περιουσιολογίου, το Δεκέμβρη του 2008 η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών αποφασίζει να δαπανήσει άλλα 7.405.200 ευρώ για να προσλάβει άλλους 170 χειριστές για δύο χρόνια με συμβάσεις έργου! Και το έργο τους περιλαμβάνει για μία ακόμα φορά, μεταξύ άλλων, την καταχώρηση δεδομένων αναφορικά με το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων, δηλαδή την ψηφιακή ολοκλήρωση του Περιουσιολογίου!!!
Επειδή, σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και τις δημοσιευμένες στα ΦΕΚ διακηρύξεις η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών για εργασίες του ίδιου έργου, της δημιουργίας, δηλαδή, βάσης δεδομένων περιουσιολογίου για την εφαρμογή του ΕΤΑΚ φέρεται να «διπλοπληρώνει» αφενός μια εταιρεία πληροφορικής με ποσό και αφετέρου εκατοντάδες χειριστές με συμβάσεις έργου και αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής, με αποτέλεσμα η δαπάνη να διπλασιάζεται αδικαιολόγητα.
Επειδή είναι αδιανόητο πίσω από μια πολιτική άδικης φορολόγησης των Ελλήνων πολιτών να κρύβονται, επιπλέον, μεθοδεύσεις αδιαφάνειας και κατασπατάλησης των χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου.
Και επειδή χαρακτηριστικό της σκανδαλώδους διακυβέρνησης Καραμανλή είναι η αδικαιολόγητη διόγκωση των δαπανών, χωρίς να παράγεται έργο για τον τόπο και με προκλητική αδιαφάνεια στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
Ερωτάσθε:
1.Με ποια λογική κρίθηκε σκόπιμη η ανάθεση επ’ αμοιβή αντικειμένων του ίδιου έργου «Υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» δύο φορές, αφενός σε μεμονωμένους χειριστές με συμβάσεις έργου, συνολικού κόστους πολλών εκατομμυρίων ευρώ και αφετέρου σε εταιρεία πληροφορικής έναντι 7.738.686 ευρώ ;
2.Με δεδομένο ότι όταν προϋπολογίστηκε το έργο «Υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» το 2006 το φυσικό αντικείμενό του δεν είχε ανατεθεί ξεχωριστά σε χειριστές και χειρίστριες με συμβάσεις έργου,γιατί, το 2008 που τελικά υπογράφηκε η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία, δεν υπήρξε η αναμενόμενη μείωση του αρχικού (από το 2006!) τιμήματος, αφού και το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε μειωθεί σημαντικά, μετά και την ανάθεση βασικών τμημάτων του έργου σε 300 χειριστές και χειρίστριες ξεχωριστά αμειβόμενους με συνολική δαπάνη 4.125.000 ευρώ;
3.Πως εξηγείται η ανάθεση από το 2006 και μετά σε χειριστές και χειρίστριες της δημιουργίας βάσεων και η καταχώρηση δεδομένων Περιουσιολογίου τη στιγμή που μέχρι το 2008 είχε μεν προκηρυχθεί . αλλά για δύο χρόνια δεν είχε ανατεθεί καν το έργο υλοποίησης του Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου;
4.Πως διασφαλίστηκε η τήρηση των αρχών διαφάνειας και αξιοκρατίαςκατά την πρόσληψη, κατά τις διακηρύξεις, συνολικά 470 χειριστών (150 το 2006, 150 το 2007 και 170 το 2008) με συνολική δαπάνη 11.530.200 ευρώ δημοσίου χρήματος;
5.Οι σχετικές διακηρύξεις απαγορεύουν ρητά την ανανέωση της σύμβασης ή την επαναπρόσληψη
6.Γιατί η ανάθεση της εφαρμογής του ΕΤΑΚ, έργο ύψους 7.260.000 ευρώ έγινε με την αδιαφανή διαδικασία των διαπραγματεύσεων;
7.Αντιλαμβάνεσθε ότιμε τις αδικαιολόγητες μεθοδεύσεις σας το Ελληνικό Δημόσιο θα δαπανήσει συνολικά 26.528.826 ευρώ για την «ολοκλήρωση» εφαρμογής για τον υπολογισμό του ΕΤΑΚ, ενός άδικου φόρου που επέβαλλε με προχειρότητα η Κυβέρνησή σας; Αντιλαμβάνεσθε ότι το σύνολο της δαπάνης με σκοπό την ίδια λειτουργία, τον υπολογισμό δηλαδή του ΕΤΑΚ μέσω εφαρμογής σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων, είναι τεράστιο και για λόγους διαφάνειας θα έπρεπε να είχε αντιμεωπιστεί ενιαία και να είχε ακουλουθήσει τη διακομματική διαδικασία που επιβάλλεται για έργα ύψους άνω των 15.000.000 ευρώ;
8.Παρακαλούμε να κατατεθούν στη Βουλή:
·Οι πλήρεις φάκελοι των υποψηφίων και του τελικού αναδόχου του διαγωνισμού για την υλοποίηση «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» που καθυστέρησε να ολοκληρωθεί για δύο ολόκληρα χρόνια, καθώς και η σύμβαση που υπογράφηκε μαζί με τις όποιες τροποποιήσεις ή προσθήκες.
·Τα ονόματα των 470 προσληφθέντων με συμβάσεις έργου στα πλαίσια των παραπάνω διακηρύξεων (ΦΕΚ Β 1627/06, 2268/07 και 2507/08)
·Ο φάκελος του έργου δημιουργίας εφαρμογής σχετικά με το ΕΤΑΚ ύψους 7.260.000 ευρώ που ανατέθηκε με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων στην ίδια εταιρεία, η σχετική αλληλογραφία, καθώς και η υπογραφείσα σύμβαση με όποια τυχόν τροποποίηση ή προσθήκη.
·Οι σε πρώτο και δεύτερο βαθμό αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου σχετικά με τα παραπάνω έργα.