«Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους.» Ελιονορ Ρούσβελτ

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Η Αληθινή Ομορφιά της Ψυχής


"Πήγαινε να δεις τα τριαντάφυλλα», είπε η αλεπού...
Ο μικρός πρίγκιπας έφυγε να δει ακόμη μια φορά τα τριαντάφυλλα. «Δε μοιάζετε καθόλου με το δικό μου τριαντάφυλλο», είπε... «Είστε όμορφα, αλλά κενά... Αν κάποιος τυχαίος περαστικός έβλεπε το τριαντάφυλλό μου, θα νόμιζε ότι σας μοιάζει. Εκείνο όμως είναι πολύ πιο σημαντικό από όλα σας, γιατί είναι το τριαντάφυλλο που έχω εγώ ποτίσει. Γιατί είναι το λουλούδι που προστάτεψα. Γιατί έχω σκοτώσει τα σκουλήκια του, γιατί είναι το τριαντάφυλλο που έχω ακούσει να παραπονιέται, να καμαρώνει ή να σιωπά. Γιατί είναι το τριαντάφυλλό μου το καλύτερο απ' όλα.
«Βλέπεις μόνο με την καρδιά» είπε η αλεπού...|"
(Αντουάν Ντε Σαιντ Εξιπερύ - Ο μικρός Πρίγκιπας)

Α ξιοπρέπεια στη φρόνηση
Λ εβεντιά στη ψυχή
Η θος στο χαρακτήρα
Θ άρρος στη ζωή
Ι σχυρή η Θέληση
Ν τομπροσύνη στα λόγια
Η ρεμία στις αποφάσεις.

Ο λόγυμνη στην αλήθεια
Μ αχήτρια για την Γνώση
Ο νειροπόλος στον έρωτα
Ρ εαλίστρια στη Ζωή
Φ ερέγγυος στη Φιλία.
Ι δανικά της η Χαρά της Ζωής
Α γάπη κι Ελευθερία!

Η Αληθινή Ομορφιά της Ψυχής..
κατοικεί σ'ένα πραγματικό Είναι για το σκοπό που προορίστηκε από Πάντα και για Πάντα!

Και κανένα υποκατάστατο δεν μπορεί να το αντικαταστήσει! Παρά μόνο να δείχνει την ψευτιά τουΗ Αλήθεια είναι ΠΑΝΤΑ Αλήθεια και ΠΑΝΤΑ θα είναι στο Φως, όσο και να προσπαθήσεις να την επισκιάζεις! Όσο και να προσπαθείς να περάσεις την σκιά για Φως, πάντα η σκιά θα είναι μαύρη. Και πάντα η σκιά δεν υφίσταται δίχως Φως, παρόλο που πάντα θα είναι μόνο η σκιά του.

συνέχεια ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: